Shipping & Returns

Verzenden
Bij een minimale besteding van €100,- zijn de verzendkosten gratis. Bij bestellingen onder de €100,- rekenen wij een bijdrage afhankelijk van de grootte van je pakket. Het bedrag zie je tijdens de checkout.

Momenteel hanteren wij levertijden van 2 tot 5 werkdagen afhankelijk van of het product wat je hebt besteld op voorraad is. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Bestellingen die op zaterdag of zondag geplaatst worden, verzenden wij de week erna.

In het kader van duurzaamheid verzenden wij onze items met zo weinig mogelijk plastic wanneer mogelijk. Daarnaast zijn onze verzendzakken eco-friendly en worden pakketten zo klein mogelijk verpakt zodat er meer pakketten in een rit van de verzendservice passen. Wil je zelf ook je steentje bijdragen? Laat je pakket dan afleveren bij een ophaalpunt, dit scheelt reiskilometers voor de vervoersbussen. Na het kiezen van de verzendmethode en als de betaling voldaan is, kun je kiezen voor een ophaalpunt bij jou in de buurt.

Onze voorraad wordt in een volledig energieneutraal pand opgeslagen en tijdens het inkopen van nieuwe collecties of voorraden zorgen wij ook voor zo weinig mogelijk uitstoot.

Bestelling wijzigen
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigen zodra deze geplaatst is. Zorg ervoor dat je bestelling klopt voordat je deze afrond. We adviseren om je mailadres en bezorgadres dubbel te checken. Corazón Boutique heeft het recht om je bestelling op elk moment te annuleren.

Retourneren
Bij Corazón Boutique heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum.
Let op: Houd er rekening mee dat het tot 14 dagen, na ontvangst van de retour, kan duren voor het verschuldigde bedrag naar jou is terug gestort.

Retouradres:
Corazón Boutique
Spekopswijk 8
7701PB Dedemsvaart

    • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
    • We doen ons best om de webshop van duidelijke productinformatie en productfoto’s te voorzien om retourzendingen zoveel als mogelijk te voorkomen. Met het oog op duurzaamheid willen we het aantal retouren in de huidige 'retourcultuur' namelijk proberen terug te dringen. Daarom zijn de retourkosten die worden gemaakt voor eigen rekening.
    • Je dient de retourzending zelf aan te melden bij een postorderbedrijf.
    • Het is belangrijk het bijgeleverde retourformulier in te vullen zodat je retourzending goed verwerkt kan worden.
    • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
    • Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt en om onnodige kosten en uitstoot te voorkomen.
    • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
    • Het geld wordt gerestitueerd volgens de originele betaalmethode die je tijdens je aankoop hebt gebruikt. Voor een snelle verwerking van de terugbetaling, mail support@corazon-boutique.nl welke items uit je order je terugstuurt.
    • Zonder track & trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
    • Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je een nieuwe order plaatsen. Heb je gebruik gemaakt van een kortingscode en werkt deze code niet meer? Dan kun je hier helaas geen gebruik meer van maken. 

Voor overige vragen kunt u contact opnemen via ons mail adres: support@corazon-boutique.nl of de chat via de webshop.